Vyhledávání

Diskuze - Milí Lomáci, díl XIX., aneb KD Lom vydesinfikovat od arogance a politické ignorance, poslední zhasne a zamkne…

  • Diskuzní téma: situace a dění v Lomu
    odpovědět mail 29.09.2014 21:27:49 čtenář


    ..a bude smeteno ???
    Anonym :-( ...důvody jsou jasné :-( | 29.09.2014
    Již delší dobu sleduji dění v lomské škole a mám pocit, že se zde dějí věci, které nejsou úplně v pořádku.
    Od února loňského roku byla dosazena na místo ředitelky p. Šabková a od té doby se mnoho věcí změnilo.
    Navenek vypadá vše v naprostém pořádku, ale domnívám se, že skutečnost je jiná. Škola změnila vzhled, to ano, ale po stránce kvality výuky jsem nabyl dojmu, že není tak, jak by měla být. Jak je možné, že ředitelka školy, která má odučit 7 hodin týdně, posílá za sebe na výuku svojí sekretářku a poté se dodatečně zapisuje do třídní knihy? Nicméně po svém nástupu se před děti postavila jako kantorka až po třech měsících. Do té doby si nechávala za sebe suplovat kolegy - samozřejmě opět se svým zápisem do TK. Je běžné, aby během roku a půl propustila 12 zaměstnanců ?
    Město Lom mělo svých,, domácích,, pedagogů dost, žáci je respektovali a škola byla nabitá dobrou náladou a chutí do práce. Postupně jsou stálí zaměstnanci vyměňováni za zaměstnance z mostecké školy a vedení se tak obklopuje svými lidmi, kteří museli i s p. ředitelkou v Mostě skončit. Zavedla její oblíbené vytýkací dopisy, které nebylo nikdy nutno použít a bývalou p. ředitelku by to ani nenapadlo. Ta brala všechny zaměstnance stejně a stačila vždy domluva slušnou cestou.
    Doby, kdy zaměstnanci chodili do školy s úsměvem a dobrou náladou, jsou ta tam. Na poradách neustále poslouchají samochválu svého vedení, ale pochvaly nebo finančního ohodnocení se nedočkají. Dokonce některým zaměstnancům odebrala osobní ohodnocení zato, že na exkurzi nebyli momentálně na místě, kde udali. Vysvětlení, že prší, tudíž nechtěli nechat děti zmoknout a nastydnout, bylo pro p. ředitelku nepřípustné. Jelikož se jednalo o stálé pedagogy, okamžitě obdržely obě učitelky vytýkací dopis s ,,odměnou,, odebrání osobního ohodnocení. Populární dopisy dostala většina zaměstnanců, kteří již na škole učili, z mosteckých chráněnců ani jeden. Přitom místo hodin českého jazyka chodily děti ven, aby byly zvladatelné a alespoň trochu respektovaly vyučující. Proč si někdo ze zkušených pedagogů nejde ověřit, jak ovládají učivo osmé třídy? Jak je možné, že pan zástupce místo svých 11ti hodin, které má odučit, seká trávu a jeho hodiny bere sekretářka, nebo dokonce školník, který hraje při pracovních činnostech dětem na kytaru, aby je alespoň zabavil? Proč p.ředitelka přijala na anglický jazyk svého rodinného známého, který s dětmi, aby byly alespoň trochu v klidu, raději zpívá většinu času výuky?
    Děti jsou nadšené, že se nemusí učit, ale jak obstojí na další škole, to už nikoho nezajímá. Na nižším stupni učí anglický jazyk sekretářka. Další z mosteckých oblíbenců kupuje dětem brambůrky, Coly, aby se zklidnily a nemusel neustále zvyšovat hlas. Tito zaměstnanci jsou sice kvalifikovaní, dostávají nehorázné odměny, se kterými se chlubí, ale respekt, jako stálí pedagogové, nemají. Co je platné,že inspekční zpáva je papírově v pořádku,když tento typ papíru děti nic nenaučí.
    Je mi upřímně líto zaměstnanců, kteří ve škole ještě zůstali, když nemají jistotu zaměstnání ani vidinu odměn za poctivěodvedenou práci. Vyjímkou mezi nimi je učitel, který nemá kvalifikaci, ale ,,umí,, to s vedením, tudíž i jeho se týkají odměny a z doslechu i pracovní pozice učitele i když nesplňuje podmínky zákona. S učitelkou, která nesplňovala kvalifikaci a dělala na škole práci min. za dva lidi, s klidným svědomím den před vysvědčením p. ředitelka propustila. Zmíněná paní učitelka má vystudovanou alespoň SPgŠ v Litoměřicích, tudíž se pro ni ve škole místo najít mohlo, kdyby byla dobrá vůle. Bohužel měla smůlu, nebyla oblíbenec a vedení zjistilo, že její práci navíc zvládne zmíněný nekvalifikovaný učitel. Zaráží mě, že p. ředitelka o sobě tvrdí jaká je manažerka, ale osob, které mají děti rády, se zbavuje. A je úplně jedno, jestli má titul nebo ne. Ona ho má a také má pevné zázemí u zřizovatele, tak proč brát ohled na ostatní lidi ? Je evidentní, že se jí učit nechce, ale organizovat, kontrolovat a rozdělovat úkoly, to umí skvěle. Vedoucí kuchyně je také bez kvalifikace a jde to. V lomské škole jde bohužel jen to, co vyhovuje. Proč se nikdo nezajímá o to, že ve škole už není tolik dětí, proč je rodiče raději posílají do škol v Litvínově ? I tohle snad poukazuje na nějaký problém, ve kterém se nechce nikdo ,,vrtat,,.
    Vím, že již několikrát bylo na vedení školy upozorňováno u zřizovatele, ale vždy se vše smetlo pod stůl. Po městě si o lomské škole šuškají veřejně snad i ptáci na stromě, jen zřizovatel asi neslyší a drží pod vedením školy pevnou židli. Jelikož nikdo ze zaměstnaců nemá zastání, posílám toto upozornění já. Snad se konečně začne něco dít, lidem ve škole konečně někdo podá pomocnou ruku a na všechny opět dýchne domácí atmosféra . Omlouvám se, ale z důvodu ochrany své osobnosti píši článek anonymně.

    Rozdělovník :
    - ČŠI
    - KÚ - odbor školství
    - zřizovatel



    Více zde: http://lomska-opozice.webnode.cz/di skuzni-forum/
    Vytvořte si vlastní stránky zdarma: http://www.webnode.cz

    • Re: Diskuzní téma: situace a dění v Lomu
      odpovědět mail 02.10.2014 21:36:12 V.Balín

      anonymitu chápu, znám to v Lomu a jak víte o tom i pravidelně píši, na dění v ZŠ a MŠ Lom mě nejvíce osobně mrzí, jak dokázala zhloupnout současná ředitelka a bývalá ředitelka na zrušené 16. ZŠ Most, kde bývala normální a docela jsme si rozuměli a hodnotili dění v Mostě a sním spojené osoby shodně, zřejmě doba bez práce a dostání nové ji přimělo k jakési nepochopitelné loajalitě, to není omluva stejně jako pro její chování na posledním jednání ZmL....

TOPlist